Рекламација на производ
Доколку не сте задоволни со купениот производ на нашата онлајн продавница, ќе ја решиме вашата жалба што е можно поскоро.Доколку откриете дека производот што сте го купиле е неисправен или не сте задоволни со него, ве молиме контактирајте со нас на следниов начин:
Испратете ни информации со бројот на нарачката или вашето корисничко име и опис на поплаката по е-пошта на webshop@sarafashion.mk ,на телефон (0)2 32 18 388 / 070 231 608 или преку социјалните мрежи.
Врз основа на описот на вашата поплака,ќе ви одговориме со информации за:
• дали производот може да се замени за нов
• дали производот може да се врати
• дали може да се најде поинакво решение за проблемот
Во случаj кога производот може да се замени за нов и кога може да се рефундираат средства за производот, ние испраќаме на вашата адреса курирска услуга која го собира рекламираниот производ и го враќа во нашиот магацин. Кога производот ќе ни пристигне назад,Ви испраќаме известување за рефундирање на средствата или испраќаме нов производ за замена.
Враќањето или замената за нов производ ќе се изврши во рок од 15 дена,во спротивно контактирајте не преку телефон или е-пошта.
Рекламација на оштетувања при транспорт
Важно е да пријавите било каква штета при транспорт,видлива на пакувањето на производот на курирот кој ви ја доставува робата.Купувачот е должен да пријави било каква штета при транспорт во рок од 24 часа од приемот на нарачката.
Доколку забележите штета,не потпишувајте за прием на пратката и побарајте курирот да почека додека не проверите дали оштетувањето на амбалажата предизвикало оштетување на самиот производ или губење на делови.
Доколку производот не е оштетен, а сите делови се нумерирани, потпишете го приемот на пратката.
Рекламација на погрешна пратка или погрешни производи
Доколку сте ја примиле пратката и по отворањето на кутијата сте утврдиле дека испорачаната роба не одговара на нарачаната или информациите на фактурата не се точни, ве молиме јавете ни се на бројот (0)2 32 18 388 / 070 231 608 во рок од 24 часа најдоцна од моментот на прием на пратката или испратете е-пошта со вашите податоци (име, презиме, телефон) на e-mail webshop@sarafashion.mk и опишете го проблемот што го имате.
Или превземете го формуларот за жалба на крајот од овој текст,пополнете го и испратете го на нашата адреса со производот.Во најкраток можен рок ќе ви одговориме по електронски пат (e-mail) со потврдување на приемот на приговорот и ќе ве информираме за натамошната акција.
Рокот за одговор на претставка е 8 дена,а за решавање на приговор е 15 дена од моментот на пријавување.
Преземете го формуларот за жалба ТУКА.